אינסטלטור בקריות 24 שעות

שרברב, או בשמו הלועזי אינסטלטור, הוא בעל מקצוע נפוץ מאוד בימינו ותפקידו לטפל ולתחזק את צנרת המים. כיום, מרבית האינסטלטורים פועלים 24 שעות ביממה זאת על מנת לתת מענה לבעיות דחופות שלא ניתן לחכות לטיפולן זמן רב. בשוק האינסטלציה ניתן למצוא אינסטלטורים בעלי ניסיון רב שנים ומקצועיים שיודעים לפתור כל בעיה.

האם עבודה במתכונת 24 שעות היא הכרחית?

ישנן בעיות שאינן דחופות כמו דליפה בברז או סתימה קטנה בשירותים. אך נניח לדוגמה שמשפחה בקרית אתא סובלת מבעיה בדוד השמש, השעה היא כבר שעת ערב מאוחרת בחודש ינואר, שיא החורף, ובני המשפחה מעוניינים במקלחת חמה. במקרה הנ"ל נדרש אינסטלטור בקריות 24 שעות ביממה ולא בעל מקצוע שעובד עד השעה 17:00. אינסטלטור שמעוניין לתת מענה לכמות רבה של לקוחות, כדי להיות יעיל ורווחי יותר, נדרש להיות זמין גם מחוץ לשעות הפעילות המקובלות.

האם ישנם אינסטלטורים בקריות מומלצים שפועלים גם בשבת?

כן, ישנם אינסטלטורים  בקריות שנותנים מענה גם ביום שבת. כמובן שאותם אינסטלטורים זוכים ליום מנוחה אחר בהתאם לחוק, אך עם זאת יש לשקול טוב האם הבעיה דחופה, כיוון שאם ניתן לחכות איתה ליום ראשון, או לפחות למוצאי השבת, הדבר עדיף.

איך אדע האם הבעיה דחופה?

בדפי האינטרנט נמצא מידע רב אודות בעיות אינסטלציה נפוצות. ניתן לחפש את הבעיה במנועי החיפוש, לקרוא ולהתרשם ולהבין האם מדובר בבעיה נפוצה, האם היא חמורה, להתרשם מהמחירים ואולי אף לטפל בה לבד לפי מדריך. כמו כן ניתן להתקשר למוקד צוות אינסטלציה כדי לקבל ייעוץ והסברה וכך לשקול את הטיפול במקרה עם בעל מקצוע בעל ניסיון.

במידה ונדרש אינסטלטור בקריות 24 שעות, בחיפה, בנהריה או בשאר אזורי הצפון, צוות 4 צפון, הינו צוות אינסטלטורים, אשר זמינים 24 שעות לשירותכם ומעניקים מענה מהיר, יעיל ומקצועי לכל בעיה הכרוכה בצנרת הביתית, החל מאיתור נזילות, החלפת חלקים ועד פיצוץ בצנרת.

שירותיו של אינסטלטור בקריות 24 שעות הינם משמעותיים ביותר. אזור הקריות הוא אזור נפלא ובו עשרות אלפי תושבים הגרים במקום, עובדים, מתפרנסים וחיים באזור זה. עסקים רבים פעילים באזור, קניון הקריון הנהדר לצד אלפי בתי קרקע ובנייני מגורים המאיישים את התושבים הרבים באזור. כל המבנים הללו חשופים לתקלות אינסטלציה העשויות לקרות בכל שעה ביום, כולל באמצע הלילה. כדי לקבל מענה מקצועי בתחום זה, מומלץ לפנות אל צוות 4 צפון. צוות זה מספק שירותי אינסטלציה מקצועיים ואיכותיים באזור – גם בשעות הלילה ובמקרים דחופים.

שירותיו המקצועיים של אינסטלטור בקריות 24 שעות

בבואכם לפנות לחפש אחר אינסטלטור בקריות 24 שעות, יש לברר מספר היבטים עיקריים. נציין כעת את חלקם:

מתי העבודה באמצע הלילה הופכת להיות להכרחית?

ישנם אנשים שבשל חוסר השקט שלהם, גם עבור תקלה פשוטה, עשויים לקרוא לאינסטלטור באמצע הלילה. מרבית האנשים לעומת זאת, מבינים כי ישנן תקלות שבהחלט יכולות לחכות לבוקר. כאשר יש סתימה קטנה בשירותים או בעיה קטנה בדוד, הרי שניתן לחכות עם התקלה עד הבוקר ולא לקרוא לאינסטלטור לביצוע עבודה באמצע הלילה. כאשר מדובר בהצפה בבית, בחשש לקריסת התקרה בשל נזילה, צינור שהתפוצץ המשפריץ מים לכל עבר או אפילו צינור בגינה שהתפוצץ ומבזבז ליטרים שלמים של מים בכל כמה דקות שעוברות – אז כמובן שיש צורך להזמין אינסטלטור בקריות 24 שעות שיטפל בבעיה.

מה קורה במקרה של הצפה חמורה?

סתימות והצפות בשירותים, בכיור, במקלחת ואפילו בביוב הן לא מקרה נעים אך שכיח ביותר בכל מה שקשור לתקלות ביתיות. במקרה של הצפה רגילה, עד הגעת האינסטלטור וטיפול בתקלה, יכולים בני הבית לפנות את המים בעצמם החוצה, לעציצים, למקלחת או לכיור/שירותים אחרים בבית שהצנרת בהם תקינה. במקרה של הצפה חמורה יש צורך להזמין ביובית או מכשור מיוחד של משאבות מים שיישאבו במהירות כמויות גדולות של מים ויעזרו במיגור הבעיה – לפני שזו הופכת להיות בעיה חמורה יותר של פגיעה בריהוט, בחשמל ועוד.

האם התמחור בלילה שונה מהתמחור ביום?

כמו בכל שירות שתקבלו מכל איש מקצוע אחר בשעות לא סטנדרטיות, הרי שגם אינסטלטור שתזמינו באמצע הלילה יגבה מחיר גבוה יותר. משום כך יהיה עליכם להחליט האם מדובר בתקלה שיכולה לחכות בסבלנות עד הבוקר או שמדובר במקרה חירום שצריך לטפל בו כאן ועכשיו וזה לא סובל דיחוי.

 

אינסטלטורים מומלצים בקריות 24 שעות

שירותי אינסטלציה נפוצים בארץ בכלל ובקריות בפרט. אינסטלטורים בקריות של צוות 4 צפון יגיעו אליכם במהירות ויספקו שירותי אמין, איכותי ומקצועי לכל תקלה. החברה מספקת שירותי איתור ותיקון נזילות, פתיחת סתימות, החלפת צנרת, התקנת ברזים וניאגרות, החלפת אסלות ומקלחונים ואפילו עבודות שיפוץ וצבע. ניתן ליהנות משירות 24 שעות ביממה גם למקרים דחופים באמצע הלילה כמובן.

פתיחת סתימות על ידי אינסטלטורים בקריות 24 שעות:

אם אתם גרים באזור הקריות ויש לכם סתימה בבית אתם לא לבד. בכל בית בישראל כיום יש סיכוי סביר שאחת לכמה שנים תהיה סתימה בכיור, בשירותים או במקלחת. לרוב מדובר בסתימות הנגרמות כתוצאה משיער הנושר לנו מהגוף באופן טבעי בזמן המקלחת, הגילוח או השטיפה של השיער בכיור – אולם לא תמיד זו הסיבה. ברוב המקרים ניתן להשתמש בצינור גמיש או מוט מיוחד שבאמצעותם ניתן לפתוח את הסתימה ולשחרר אותה. אולם בכל מקרה לא מומלץ להשתמש בחומר כימי כזה או אחר שכן הוא יכול להמיס את הצינור ולגרום לנזילה ותקלות חמורות יותר.

התקרה מתקלפת – מה קורה פה?

נזילות בתקרה או בקירות הן תקלות נפוצות שעשויות לקרות בכל מקום. אלה יכולות לקרות, למשל, בשל הצטברות של מי גשמים שלאט לאט חודרים את קירות הבית. במקרים אחרים, הם יכולים לקרות כתוצאה מנזילה בצנרת או אפילו במקרה של התפוצצות של צינור מים בתשתיות הבית. במקרה שאתם מזהים תקרה מתקלפת, כתמים כהים על הקיר או נזילה של ממש התקשרו במהירות לאינסטלטור שיגיע עם מצלמה טרמית מיוחדת למציאת התקלה ופתרונה במהירות.

מידע נוסף בנושא

איך לבחור אינסטלטור בקריות עם המלצות מקצועי?

כאשר אתם בוחרים אינסטלטורים העובדים בקריות, וודאו שיש להם תעודת הכשרה בתחום. כמו כן, כדאי לוודא המלצות אודות אנשי המקצוע שכן אין מדובר באנשים חסרי הבנה שיכולים רק לגרום לכם לנזק גדול יותר, הן לצנרת שלכם והן בהוצאה כלכלית גבוהה יותר בקריאה לאיש מקצוע אחר. בנוסף, במקרה של איתור ותיקון נזילות וודאו כי האינסטלטור שאתם מזמינים מגיע עם מצלמה טרמית. שכן בלעדיה הוא עשוי לשבור חצי מקירות הבית שלכם כדי לחפש את מקור התקלה – ואילו בעזרת המצלמה יוכל לאתר בדיוק את מקור התקלה, לשבור חצי מטר-מטר בקיר בלבד ולטפל בתקלה בקלות ובמהירות.

שירותי אינסטלטור מומלצים בקריות

צוות 4 צפון מספקים שירותי אינסטלטור בקריות, בחיפה ובאזור הצפון. שירותים אלו הינם מקצועיים, אמינים ומהירים – תוך מתן שירות מעולה ומוסר עבודה גבוה. כמו כן, צוות 4 צפון כולל אנשי מקצועי מרשימים ואיכותיים המטפלים בתקלות אינסטלציה, מבצעים עבודות שיפוץ כלליות, עבודות גבס, עבודות צבע ושירותים נוספים ברמה מקצועית הגבוהה ביותר.

מהם השירותים שתוכלו לקבל על ידי אינסטלטור בקריות?

  • תיקוני אינסטלציה – שירותי תיקונים של תקלות אינסטלציה למיניהן כמו רטיבות בקירות או בתקרה, איתור נזילות, תיקון צינור שהתפוצץ, פינוי הצפות ועוד.
  • מקרה חירום 24 שעות – גם אם יש תקלות באמצע הלילה הצוות ישמח לסייע לכם.
  • פתיחת סתימות – תקלה נפוצה מאוד בכל בית בישראל. בדרך כלל ניתן לפתרון בקלות.
  • החלפת צנרת – אם יש צורך בהחלפת הצנרת בשל התיישנות, בלאי או שיפוץ.
  • שיפוצים כלליים – ביצוע עבודות שיפוץ כלליות, בעיקר בחדרי האמבטיה והשירותים, החלפת מקלחונים, אסלות וכו'.
  • עבודות גבס – ביצוע עבודות גבס בעסק או בבית ברמה גימור גבוהה ביותר.
  • עבודות צבע – כשירות משלים לעבודות שיפוץ, שיפוץ לאחר אינסטלציה וכן צביעה לאחר בניית הבית.

מה קורה אם יש תקלה באמצע הלילה?

אנו חיים במציאות ששום דבר אינו בטוח. גם באמצע הלילה יכולות לקרות תקלות כמו צינור שהתפוצץ, סתימה בשירותים שגרמו להם להציף את כל הבית ולהעלות ריח של ביוב ועוד. במקרים מסוימים בהחלט ניתן לחכות עד הבוקר ולקרוא לאינסטלטור בבוקר אולם במקרי חירום שונים שיכולים לפגוע בבריאות הדיירים או עשויים לגרום לנזק גדול יותר לרכוש או להחמיר את התקלה – כדאי לקרוא לאינסטלטור גם באמצע הלילה לטיפול בבעיה במהירות.

האם אני יכול לטפל בתקלה בעצמי?

במקרים פשוטים יותר כמו סתימה בכיור או בשירותים יש דרכים להתמודד לבד עם הבעיה, אולם אם אינכם יודעים לעשות זאת עדיף שלא להתעסק עם זה כדי לא לפגוע בצנרת או באסלה/כיור שלכם. אנשים רבים מנסים לפתור את התקלה באמצעות חומר כימי שהם קונים בסופר שאמור להמיס את מה שחוסם את הצנרת, אולם על הדרך אותו חומר כימי עשוי בהחלט להזיק לצנרת שלכם ולגרום לפיצוץ או נזילה שעשויה לגרום לתקלה חמורה ויקרה הרבה יותר.

אינסטלטור בקריות 24 שעות מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים

אינסטלטור בקריות מומלץ - שירותים 24 שעות

למרות שבחיי היומיום רוב האנשים לא עוצרים לחשוב על כך, בפועל כולנו עלולים להזדקק לשירותיו של אינסטלטור בקריות 24 שעות. זה יכול להיות פיצוץ בצנרת שלא נוכל לדחות את הטיפול בו וזו יכולה להיות כל תקלת אינסטלציה אחרת. זה נשמע לכם מוכר ואתם זקוקים לעזרה בדחיפות? אם כך, כדאי שתדעו: צוות אינסטלטורים צפון זו הכתובת הנכונה לתיקון בעיות אינסטלציה בכל שעות היממה.

 

איך אינסטלטור בקריות 24 שעות מבצע את עבודתו?

בדרך כלל כשפונים להזמת שירותיו של אינסטלטור בקריות 24 שעות העבודה מתבצעת אומנם במהירות אך היא כוללת מספר שלבים:

  • שיחת טלפון קצרה שבה תתבקשו לתאר את התקלה.
  • הגעת האינסטלטור והצוות למקום.
  • אבחון התקלה וההחלטה על דרך הפעולה.

ולבסוף, בעזרת מיומנות, ציוד וכלים מתאימים, הצוות יוכל לפתור את הבעיה. אומנם זה נכון שאם כל מה שאתם רוצים זה להגביר את לחץ המים לכל נקודות הדירה אתם לא חייבים לעשות זאת באמצע הלילה, אך יש תקלות אחרות שלא סובלות דיחוי. לכן טוב לדעת שיש היום יותר ויותר אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה שעובדים סביב השעון, אז למה שלא תתקשרו להזמין את שירותיהם כשיש לכם צורך בכך?

 

למה דווקא צוות 4-צפון? אינסטלציה בקריות

אתם יכולים להיות בטוחים שאם תעשו חיפוש קצר באינטרנט, תגלו שלא מעט אינסטלטורים בקריות נותנים שירות בכל שעות היממה. עם זאת, רק מחברה כמו צוות 4-צפון תוכלו לקבל שירות מוביל ולכן אין סיבה להתפשר על אנשי מקצוע חובבנים. אם אתם רוצים ליהנות משירות שכולל מקצועיות ברמה חסרת פשרות, אדיבות ללקוח ומחירים טובים, התקשרו עוד היום למספר: 054-4660733. מעבר לתיקוני אינסטלציה שונים כדאי לדעת שהחברה מבצעת גם שיפוצי אמבטיות ומקלחונים, עבודות צבע וגבס, כך שאין ספק שעם חברה כזאת הבית שלכם נמצא בידיים טובות. זה לא משנה איזו עבודה אתם רוצים להזמין מעובדי החברה, עד כמה השירות דחוף לכם או עד כמה הבעיה מסובכת ומורכבת. מה שבטוח זה שתמיד תקבלו הצעת מחיר נוחה כך שחבל לשלם יותר אצל המתחרים.

 

מתי נצטרך אינסטלטור חירום בקריות 24 שעות

לחזור הביתה אחרי בילוי ולגלות שיש בבית הצפה בגלל פיצוץ בצנרת זו חוויה נוראית, אך כדאי שתדעו: אינסטלטורים בקריות יוכלו לעזור לכם תמיד. אומנם זה נכון שיש אנשים עם "ידיים טובות" שכן יכולים לתקן בעצמכם בעיות אינסטלציה שונות, אך לרוב לא יהיה תחליף לעבודה מקצועית שיבצע אינסטלטור מומחה. לכן כדאי שתכירו את

צוות 4-צפון, כי אם אתם כבר מזמינים אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם, למה שלא תבחרו בטובים ביותר?

כל היתרונות שמהם תיהנו אם תזמינו אינסטלטור בקריות יצאת צדיק

יש לכם דילמה? חושבים שאולי תוכלו להתמודד עם הפיצוץ בצנרת לבד? אם כך, כדאי שתכירו את כל היתרונות שמחכים לכם אם כן תחליטו לפנות אל אינסטלטור בקריות:

  • מהירות התיקון – אינסטלטור שמגיע עם צוות גדול וניסיון יוכל להתמודד מהר יותר עם תיקון התקלה.
  • דיוק העבודה – כתוצאה מכך שאנשי המקצוע עובדים עם ציוד ומכשור מתקדם, העבודה הרבה יותר מדויקת ואין צורך לשבור קירות רק כדי לאתר את מקור הבעיה.
  • מקצועיות – אינסטלציה זה תחום שדרושה בו מקצועיות. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שאתם לא מחמירים את התקלה, אין ספק שעדיף יהיה לפנות לאינסטלטורים בקריות שיש להם את הידע ואת המיומנות שצריך לביצוע העבודה.

זה לא משנה על איזו בעיה של אינסטלציה מדובר או האם אתם רוצים בסך הכול שמישהו יגביר את לחץ המים בדירה שלכם. מה שבטוח זה שכאשר המומחים לוקחים על עצמם את הטיפול בעניין, התוצאה הסופית הרבה יותר טובה.

השילוב בין אדיבות, מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים

יצא לכם לשמוע אינספור סיפורים על אינסטלטורים בקריות שלא עומדים בלוחות הזמנים? שגורמים ללקוחות לחכות שעות ארוכות? שלא נותנים שירות לבבי? אם כך, כדאי שתדעו שעם צוות 4-צפון זה לא יקרה לכם. אם תתקשרו למספר: 054-4660733 להזמנת שירותי החברה, תוכלו להיות בטוחים שתיהנו מהשילוב המדויק והנכון בין מקצועיות, אמינות ועבודה נהדרת. בנוסף לכל אלה, אתם תראו שאפילו אם מדובר על עבודה מאוד מורכבת, המחיר שתשלמו לא יהיה גבוה. לכן, אם אתם לא רוצים להוציא על תיקון בעיות אינסטלציה סכומים מופקעים, התקשרו עוד היום אל צוות 4-צפון ותראו שתצאו מרוצים.

אינסטלטור בקריות שירות חירום לתקלות דחופות.

אינסטלטור בקריות המלצה

דרושים לכם שירותיהם של אינסטלטורים בקריות לצורך עבודות שונות ולשיפור מערכת האינסטלציה בבית? אם כך, כדאי שתבדקו היטב אל מי אתם מתקשרים. אין ויכוח על כך שיש הרבה מאוד מומחים שעובדים בתחום הזה בישראל, אך לא כולם מקצועיים כמו צוות 4-צפון. לכן, אם אתם רוצים לקבל שירות אמין, מקצועי ומדויק אל תהססו וצרו קשר עוד היום עם צוות אינסטלטורים צפון .

 

מתי אינסטלטור מומלץ בקריות יוכל לעזור לכם?

האמת היא שיש לא מעט מקרים שבהם כדאי יהיה להתקשר ולהזמין את שירותיהם של אינסטלטורים בקריות, כמו לדוגמא:

  • כשרוצים להגביר את לחץ המים לכל נקודות הדירה.
  • כשרוצים להחליף את הצנרת מהיסוד.
  • כשרוצים לתכנן מערכת אינסטלציה בדירה חדשה.
  • כשיש צורך לבצע עבודות כמו פתיחת סתימות וכדומה.
  • שצריך לפתוח סתימה בחצר או בגינת הבית.

עוד מקרה קלאסי שיוביל אותנו להזמנת אינסטלטורים מקצועיים, זה המצב שבו יש נזילה חמורה בבית. כדאי לדעת שהמשימה המורכבת ביותר בטיפול בנזילות היא תמיד לאתר את המקור שלהן, וזו הסיבה שבגללה רצוי יהיה להזמין רק מומחים שעובדים עם ציוד מתקדם. היום, בעזרת מצלמה טרמית, אפשר לאתר נזילות במהירות, אז למה שתפנו לאינסטלטורים שלא מחזיקים את הציוד הכי מתקדם שיש?

 

הצוות המקצועי שיעשה עבודות אינסטלציה בכל מקום בקריות

זה לא משנה אם אתם זקוקים לשירותי אינסטלציה דחופים או לא וזה גם לא חשוב האם התקלה בתוך הבית או בחצר. מה שבטוח זה שאם תתקשרו למספר: 054-4660733 ותזמינו את שירותי צוות 4-צפון, לא תצטערו על כך. החברה הזאת מגיעה עם שנים רבות של ניסיון וידע, כך שעם אנשי המקצוע של חברה זו הבית שלכם נמצא בידיים טובות. בנוסף, האינסטלטורים של החברה עושים שימוש בציוד מתקדם במיוחד שחוסך להם זמן יקר ומסייע להם לבצע עבודה הרבה יותר מדויקת. אם כל זה לא מספיק, כדאי לדעת שהחברה גם גובה מחירים נוחים במיוחד ולכן, אם חששתם לרגע שהזמנת אינסטלטורים באזור הקריות זה שירות שתשלמו עליו הון עתק, מחכה לכם הפתעה טובה.

 

אינסטלטורים בקריות עבודות אינסטלציה מורכבות במחירים מומלצים

קידום אתרים בצפון קידום אתרים
צור קשר

נתקעת עם נזילה? אנחנו יכולים לסייע לך!