אבחון נזקי צנרת ורטיבויות

אחת הבעיות הנפוצות ביותר במבנים רבים, היא רטיבות שלא תמיד אנו מבינים מהו הגורם לה, ויותר כך – אם לא מטפלים בה בזמן, עלולה ליצור בעיות גדולות יותר. אבחון נזקי צנרת ורטיבויות נדרש בעיקר בעונות הגשומות, ויתבצע בידי אנשי מקצוע המתמחים בנושא ויבצעו את העבודה בעזרת אמצעים מתקדמים המיועדים למשימה.

אבחון נזקי צנרת ורטיבויות

אבחון נזקי צנרת ורטיבויות – כיצד?

אבחון נזקי צנרת ורטיבויות בדרך כלל יוכל להתבצע על ידי הלקוח עצמו, שהרי מדובר בתקלה נראית לעין בין אם מדובר ברטיבות הנוצרת בתוך המבנה, או מחוצה לו. בעקבות האבחון הראשוני על ידי הלקוח, יקרא לשירותי אינסטלציה מקצועיים שימצאו את מקור הבעיה, ויפתרו אותה ביעילות. כיצד תוכלו לדעת לזהות נזקים בצנרת ורטיבויות שונות?

  • כאשר מופיעות בועות בקיר, ונראים סימני התקלפות.
  • ריח רע, הופעת טחב ועובש על הקירות.
  • הופעת 'מים קפילריים' (או מים מטפסים) העולים מן המרצפות כתוצאה מרטיבות ברצפה. כלומר, המים בעצם עומדים תחת המרצפות בשל קיומה של סתימה, ומטפסים אט אט בהתאם להצטברותם.

 

צוות אינסטלטורים צפון יאבחן כל בעיה ויפתור אותה במהירות!

רטיבות במבנה עלולה להיווצר בשל גשמים ומשקעים המחלחלים אל תוך המבנה, ויוצרים רטיבויות בקירות ובתקרה בשל כשלים באיטום, או התיישנות המבנה. בנוסף, אם קיימות מרפסות במקום שהשיפוע שלהן אינו מבוסס היטב, המים עלולים להצטבר ובסופו של דבר להביא להיחלשות המרצפות והרס המרפסת. הרטיבויות יכולות להגיע גם מהצטברות מי הגשמים על גגות הבניינים והבתים, וחלחול המים אל תוך המבנה עצמו, ומכאן… כבר הבנתם את העניין.

קידום אתרים בצפון קידום אתרים
צור קשר

נתקעת עם נזילה? אנחנו יכולים לסייע לך!